سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فوم پلی یورتان عایقی دائمی صوتی در سطوح مختلف

نظر

فروش فوم پلی یورتان عایقی دائمی صوتی در سطوح مختلف : فوم پلی یورتان یک نوع عایق صوتی، حرارتی است که در حال حاضر به عایقی پر مصرف در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است. این ماده شیمیایی از ترکیب دو ماده ایزوسیانات و پلی ال که هر دو مایع هستند تشکیل می شود. اسپری فوم پلی یورتان یک عایق اکوستیک مناسب است که از انتقال سر و صدا به داخل ساختمان جلوگیری می کند. فوم پلی یورتان یک نوع عایق حرارتی است که در حال حاضر به عایقی پر مصرف در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است. این ماده شیمیایی از ترکیب دو ماده ایزوسیانات و پلی ال که هر دو مایع هستند تشکیل می شود. این دو ماده وقتی با هم ترکیب می شوند، در اثر واکنش شیمیایی به صورت فوم در آمده و با گذشت چند دقیقه به جامد تبدیل می شوند.

فروش فوم پلی یورتان عایقی دائمی صوتی در سطوح مختلف

فوم پلی یورتان یک عایق دائمی است که دچار تغییر شکل و آسیب نمی شود و همچنان با گذشت زمان خواص خود را حفظ می کند. فوم عایق پلی یورتان یک فوم سرد است که از قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا برخوردار می باشد. فوم تزریقی پلی یورتان به منظور عایق نمودن سطوح گسترده و یا فضاهای غیر قابل دسترس کاربرد دارد. از این عایق در کانال های هوایی و سیستم‌های خنک کننده استفاده می‌شود. همچنین برای مخازن و سطوح وسیع نیز گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر موارد گفته شده در ساندویچ پانل ها نیز از این عایق استفاده می‌شود. پلی یورتان به جز عایق کاری در ساخت المان ‌های ضد سایش، قطعات پلاستیکی و چرخ نیز استفاده می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

موارد استفاده ی توصیه شده از عایق صوت فوم پاششی پلی یورتان :

  • دیوار ها
  • زمین ها
  • سقف ها
  • اتاق های زیر شیروانی بادگیر
  • اتاق های زیر شیروانی غیر بادگیر.

فوم عایق صدا پلی یورتان فوم عایق صدا پلی یورتان, انواع فوم پاششی عایق بندی

تزریق این فوم هم به صورت دستی و هم با استفاده از دستگاه صورت می گیرد. دو ماده ایزوسیانات و پلی ال به عنوان مواد اولیه ساخت فوم پلی یورتان به صورت مجزا در دو مخزن مجهز به پمپ و شیر کنترل فشار نگهداری می شوند. به منظور عایق کاری، این دو ماده با فشار و نسبت معین با استفاده از دستگاه مخصوص در محل مورد نظر تزریق می شوند. واکنش بین ایزوسیانات و پلی ال منجر به ایجاد فوم پلی یورتان می شود و در اثر انبساط فضا از این ماده پر می شود. فرآیند تولید این فوم در محل اجرای عایق کاری صورت می گیرد و به علت حالت کف مانند خود تمام منافذ و سوراخ ها را پر می کند و محل مورد نظر را به طور کامل عایق بندی می نماید.